Mondom nem baj, hogy retardált vagy, de hazudj már te kurva. Takarodj a gecibe.
Si vis pacem, para bellum
Miért nem írod rögtön azt, hogy az egész zsákfalu kihalt az oltás miatt? A facebookon minden oltásellenes retardnak csak úgy hullanak azok az ismerősei, akik oltatták magukat. Ki érti ezt.
Részvétem. PhD hallgató vagyok egészségügyi témában, talán lehet egy-két meglátásom ezzel kapcsolatban.
Vélhetően arról van szó, hogy az elhunytak családtagjai keresik a választ az értelmetlen tragikus halálban és belekapaszkodnak abba az ötletfoszlányba ami valamilyen szinten megnyugvást ad.
Racionálisan, tudományos szemszögből megvizsgálva biztos vagyok benne, hogy megvan a magyarázat.
Egyébként ha valakit zavarnak a médiában harsongott, kürtölt hírek és azoknak prezentálása, nyugodtan rákereshet pubmeden az aktuális cikkekre és értelmes, nem elferdített képet kap.
Offtopic:
Elsők között vakcinát és kutya bajom, ahogy az egészségügyi dolgozók 98%-a.
Offtopic 2.:
Sodi ajánlom az eutanázia nevű vakcinát, arra még soha senki nem panaszkodott aki megkapta.
Én győzni szoktam, utoljára nevetni, és mindenkit szarrá alázni.
A trolléga amúgy a Vadász Gyula nevű ingyenélő trógert emlegette, nem az Ogrét.
Amúgy Gyuluska annyiból előbbre jár, hogy ő már leülte a börit pedofília miatt :DD
ühüm, az... jó lesz
Végülis az alkoholról se kell leszokni, csak szedj hozzá vitamint
Nem basznám meg, tehát nem vok ratyi.
Kívánom,hogy a lélegeztetőgépen küzdj a nyomorult életedért!
Nem szégyenled magad te korcs?!
Majdnem belehaltál a bárányhimlőbe. Fél éve köhögsz folyamatosna. Ki van rohadva az összes fogad. Addig hagytad kezeletlenül a sérvedet, ameddig ki nem durrant. Szerintem ne okoskodjál egészségügyi kérdésekben, Gyagyás.
Nem mindenki sörön és mirelitpizzákon élő nyüzüge kobold fasz aki rászorul ezekre a vitamintablettákra, mint te.
"HALÁLT ÉRDEMELNÉL! HALÁLT HALÁLT HALÁLT!" - by SoDI
szerintem simán csak ne írj ide többet, és meg van bocsátva.