Aki három mondattal fejti ki azt, amit három szóval is kifejthetne,az nagyobb aljasságokra is képes.
Ezt amúgy sose értettem miért kell a másik nevét magadra varrni; mint valami jelölt marha.
Gondolod hétvégén futna is vissza egyből recskáshoz? Kizártnak tartom. Találni fog valami kifogást, ilyen-olyan ügyintézés, valamelyik rokon megint meghal. *ásít*
Jövő hétnél előbb nem fog visszamenni fifikéhez, de helyében megvárnám amíg melócsát talál.
"az ajándékozásra a szerelmi kapcsolat keretében kerül sor, annak elmélyítése reményében"
:)
"Mondom az uramnak:
- Tibi..."
zöldövezeti lakás, budai úrifiú, szerintem ez érthető
mar hideg van, nem akar csovezni az utcan. es a youtube penz is messze van meg, nem hiszem hogy 1-2 napnal tovabb tavolabb lesz az beszelo ATM-tol
anschluss
Lehet felkeresi a Rolandot, hogy meg tudna-e adni SittesSanyi elerhetoseget mert viszket a segge es szeretne egy jo nagy faszt.
Én programozó vagyok, nem rendszergazda!
Nagyokat hahotázott ezen a bejátszáson anno, de azért csak bevonzotta magának, hogy verje az ura. Ez igen recskás!
"az ajándékozásra a szerelmi kapcsolat keretében kerül sor, annak elmélyítése reményében"
Én győzni szoktam, utoljára nevetni, és mindenkit szarrá alázni.
NSZKSZ!
sodipedia.sodika.org/wiki/Irodalmi_percek:_Egy_b%C3%A9csi_bev%C3%A1s%C3%A1rl%C3%A1s
Az is úgy fog megtörténni, mint a púponhugyozás. A tranyó csettint a szolgalelkűség csicskának, hogy “gyere fifike, hamizzad csak a szarom” és már megy is.
Diagnózis: Nem meghatározott személyiségzavar - F6090
Agymosó trollok hahó! Rá kell beszélni a tranyót hogy minél nagyobb (hitelkártyacsá miatt lehetőleg 0ft ráfordításos) hülyeségekre rávegye Endrét. Pl haj borotválás, kár hogy most volt festés, ilyen Molnár Eff-es lila haj is remekül mutatott volna fifin. Más egyéb?
Bár így is elég jól csicskáztatja magától is a fatászpikát.
Ez sajnos az utolsó szóig igaz. Én már évek óta nem tudom elképzelni, hová lehet még mélyebbre süllyedni, és mindig lehet...