Jó, de úgy mentegetem, hogy közben elmondom, hogy valószínűleg igaz minden vád.
Küldjetek donate-et a SoDI-nak: https://www.paypal.me/sodivlogja
Nem valószínűleg nem vétkes
Üdvözlettel: PS - Puha Slag | LMBTQ SODI | LMBTQ Propagandista Sodi
Pedig lefogadom, hogy volt ő a másik oldalon is, amikor az apja haverjai zaklatták
Nem basznám meg, tehát nem vok ratyi.
Vagyis úgy mentegetted, hogy legjobb tudomásod szerint, hogy pedofil. Eddig csak tipikus angolnázás volt, de most csak kimondtad, te nagyon hülye.
Meg azt is, hogy szerinted igaz ugyan minden, de ez nem pedofilía. Ugyanígy állítod magadról is, hogy nem vagy pedó, trottel.
Minden korty sörikével azt kockáztatod, hogy megdöglik az utolsó agysejted is, csak mondom.
Úgy felbasztál púpos pedofil, hogy beadtam az összes Linzi tech céghez az önéletrajzom, remélem sikerül megtalálni. :)
Én programozó vagyok, nem rendszergazda!
Nem ezt mondtam. Azt mondtam, hogy ez egy felelőtlen tini.
Tehát a 18 éves pedo az még gyerek, de a 16 éves kislány, akinek a meghódítására büszke lennél, az már nem
Nem basznám meg, tehát nem vok ratyi.
a törvény meg azt mondja, hogy 18 évesen már felnőtt az ember. idióta vagy.
Műkörmös asszony vagyok Zagyvarékasról
Felelősségérzetről beszélünk. Meg orvosi tényekről. Fizikailag is akkor kerül ehhez minden a maga helyére az agyban. A 24. életévre.
Tudom
Teljesen mindegy mit hazudsz.
Ha ennyire strict vagy azzal kapcsolatban, hogyha Tibi nő mert a személyi igazolványában az van, akkor a 18 éves nem pedofil, hiszen a törvény szerint 18 évesen már felnőtt az illető.
Megint szájbaszarod magad?
Mirror Archívum: https://www.youtube.com/playlist?list=PLsAvOAAzC-PpIxF14r6uqdecQ_M6ba_QF
Neked 40 éves korodra sem állt helyre minden az agyadban, bár lehet nem kellett volna seggbebaszni téged apádnak meg az alkoholista barátjainak.
Mirror Archívum: https://www.youtube.com/playlist?list=PLsAvOAAzC-PpIxF14r6uqdecQ_M6ba_QF