Ráadásul azt is mi teszteltük neked. ;)
Ilyen ez a hanyatló nyugat, ahova hazánk krónikásának el kellett menekülnie.
* pr *
Én programozó vagyok, nem rendszergazda!
Csak hogy ma este még felizzon a troll excel:
Endre, nekem négy (igen négy, hahó) diplomám (van köztük IT is), egy műszaki területen szerzett szakmám és három nyelvvizsgám van.
Most készülök doktorira.
Úgyhogy szerintem én tuti nem vagyok irigy rád, de jól mulatok az életeden.
Egy átlagember, azokkal a lehetőségekkel, amik neked voltak, már legalább egy közepesen csúnya lánnyal, a hitelből vett lakásában tengődne és taknyosra szopatná a szeretőjét minden hétvégén.
De te nem. Te mindenképp a gödör alján akarsz kikötni, és ez tényleg példanélküli.
Ennyi energiát még senki nem fektetett bele, hogy a padlóra jusson és te semmiképp nem adod fel.
Ez mindenképp dícsérendő.
Hogy mellette még minket is elszórakoztatsz, az pedig már csak hab a tortán.
Nem feltétlenül nem a fenevad jele.
annyit tud felmutatni, h megdugta Mejsziszát, minden pali "álmát", ez az életműve.
különben meg mindenkit videjózásban mér, aki nem videjózik, az ássa el magát!
magából indul ki; azt hiszi, hogy Viktorsznak is meg Balinak ez az élete; holott Viktorsznak videjó max hozzáadott érték volt munkához: bemutatta a futárkodást, Pestet, dumált a nézőkkel, néha Mergázott és keresett vele egy kis mellékest...
Aki három mondattal fejti ki azt, amit három szóval is kifejthetne,az nagyobb aljasságokra is képes.
Az elég ciki, hogy max tajgi meg rgl van benne :D
NEAAAHH
Nekem 10 etyetyemi félévem van, ennyit se tudjsz felmutyatni!
nem, mert a példaképét utánozza, és Mejszit ezért szejetik; tehát akkor őt is szejetni kell
Aki három mondattal fejti ki azt, amit három szóval is kifejthetne,az nagyobb aljasságokra is képes.
Lehet végre megdöglött, rárántott a pitonra a szaunában, Jürgen pedig rázárta és megfőtt a pedofil.
Én programozó vagyok, nem rendszergazda!
Babar, intezheted a temetest.
Ahhoz még pár hitelt fel kellene venni :D