hehe
Ekkor még nem hitte volna, hogy ő egy első generációs proli lesz.
Tologasd, bazmeg, te a kosarat a Tesco-ban.
mindössze 12.5 liter sör
le vagy tiltva, kurva anyád
NSZKSZ a kiegészítést, frissítettem is a Snecológiatörténeti forrástárat a linkkel :D Eddig csak egy másik, regisztráció nélkül elérhető topik volt meg (az is szórakoztató): sg.hu/forum/tema/1076443861
sodipedia.sodika.org/index.php?title=Snecol%C3%B3giat%C3%B6rt%C3%A9neti_forr%C3%A1st%C3%A1r

MIFAAAN???!
A múltbéli sodi is szopatja a mostani sodit, arany.
Ez butaság! Mindenki dögöljön meg! Butaság!
MIFAAAN???!
Működik az, csak be kell lépni sg-s felhasználóval.
Kivételesen nem alkoholt iszok, mert elfogyott.
Hihetetlen, hogy most meg már ott tartunk, hogy helyesen nem tud leírni egy mondatot mert állandóan be van baszva a szenior pík data szájentiszt.
Én programozó vagyok, nem rendszergazda!
*3 hónapnál régebbi sg.hu felhasználóval.
Bárcsak lenne időgépem. Bár SoDI nem hinné el, hogy a csíkos pizsamás, vén gnóm ő maga.
Az eddig legfertőzőbb szupermutáns
Most sem hiszi el.
Teljesen más kép él a fejében önmagáról.
Ugyanígy egy méhrákos is jolly joker. 25 év gyerektartást spórolsz meg egy méhrákos született nőnél.
Piszony, én pedig newbie vagyok. Nem ma kezdtem, de valahogy sosem voltam SG-s. Szóval most lurkolhatok 3 hónapot, addig meg maradnak a public topikok. Az is félelmetes amúgy!
Nekem a 2006 előtti Sodi egyáltalán nincs meg, csak legendákat hallottam az SG-s időszakról. Az, hogy konkrétan 2004(!)-ben mozgalom indult egy fórumközösségből való eltávolítására, náci propaganda és gyűlöletbeszéd miatt, az nagyon beteg!
Hát ha oda szánjátok, akkor kiegészítem majd egy kicsit kerekebbé a történetet, és majd inkább úgy.
fiatalság, bolondság. most épp lmbtq+ propagandát tol. így múlik el a világ dicsősége :DD
"az ajándékozásra a szerelmi kapcsolat keretében kerül sor, annak elmélyítése reményében"