Nem lehet, hogy a TrashVOD-osok a Kiss úr nevére hozták létre a Paypal fiókot a púpos felrakott igazolványaival?
Aztán lehet szólni Jürgenéknek, hogy adót csal a pedofil. :) szép kis faszerdő koncepció.
Én programozó vagyok, nem rendszergazda!
Ki miatt van az utcán? Te elmebeteg fosfej.
Ez butaság! Mindenki dögöljön meg! Butaság!
Ha egy fütyiből kialakított valamibe rakta volna be a pitonszt és mondjuk még élvezte is volna az már baszás? Szerintem kirántásnak számít max!
Megy az NNI hamarosan a gyagyáshoz. Pedofil tartalmakat is említetted?
Igen, kisgyerekeknek irogatást még csak meg se probálja tagadni, szóval abban semmikép nem hazudott Jutka. +1 pont a trolloknak
Nem, mivel arra nincs konkrét bizonyíték, és nem akarok magamnak faszerdőt ültetni, hogy bizonyíték nélkül vádolok valakit pedofíliával. Én már a kezdetektől azt mondtam, hogy azzal kapcsolatban érdemes megkeresni a szerveket, amelyekre van közvetlen bizonyítékunk is. Nem véletlen, hogy olyan kurva nagy kussban volt a 2 perces vlogjában a verekedésről. (Btw erre a "Sodi pedofil" vonatra valahogy nem tudok addig felülni, amíg nincsennek konkrét bizonyítékok arra, hogy Andrew valóban kisgyerekek képét tárolta, illetve cserélte másokkal. A twink boy cum videó meg - lehet lepontozni - kurva messze áll a pedofiliától. Persze a fehérnégyzetes tisztázós live elég hülyén sikeredett a kitakart gyerekekkel, de az még nem bizonyíték arra, hogy kiskorúak iránt érezne szexuális vonzalmat. SZVSZ)
KAMUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
ettől függetlenül tibi ugyanúgy undorodik tőled
oké akkor szerinted nem pedofil. talán kérdezzük meg a bunkibankos áldozatokat is?
EZ ITT NEM EGY KIBASZOTT JOGVÉDŐ IRODA! STRASSBOURG ARRA VAN!
Nem akarok trollégákkal vitatkozni, mindenki azt gondol Gyagyásról amit szeretne. A lényeg, hogy hivatalos szerveknek arról érdemes beszámolni, amit bizonyítani is tudunk, hogy a faszerdő ne visszafele települjön el, hamis vádaskodás miatt.
KAMUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU